2012. május 16., szerda

Vajon mi lehet a fogvatartott többi rajzán? (18+)

A fenti rajzzal kapcsolatban felmerülhet a kérdés, hogy vajon miért olyan torzak az emberek rajta. Vajon a fogvatartott nem tudott rajzolni eléggé, és azért van olyan rémisztő arcuk? Ha csak a fenti rajz állna rendelkezésünkre, akkor könnyen mondhatnánk, hogy ez egy elrontott rajz. Egyébként egy nagy füzetből való, amiben rengeteg rajz volt autókról, szemekről, orrokról, mintha a fogvatartott csak gyakorolná a rajzolást. Ez a rajz az utolsó lapon volt.
Egy boldognak tűnő családot látunk a képen. A gyermek valószínűleg a férfi karjában van, a nő megsimogatja a férfi "buksiját". Számos ehhez hasonló fogvatartotti rajzot láttam már, amelyek fényképekről lettek másolva. Ez a rajz aligha másolt, mintha inkább egy szép emlék felidézése lenne. Az utolsó oldalon volt a füzetben, aminek a címe "Napló szavak nélkül". Ez talán azt jelenti, hogy ez a tartalom (a boldog család) nagyon fontos lett volna a fogvatartott számára.
De vajon milyen tartalmak vannak a füzet többi lapján?  
FIGYELEM!!! Felnőtt tartalom!
















2 megjegyzés:

Zsuzsi írta...

Szerintem nem az volt a gond, hogy nem tudott rajzolni, pláne a többi mű fényében. Amire tippelek: valamilyen pszichiátriai betegség, gyerekkori bántalmazás vagy szenvedélybeteg/pszichiátriai beteg szülők.

Gergely Fliegauf írta...

Szerintem rémisztő az első kép is. Nem tudok semmit a rajzolóról, pedig elmondták, és elfelejtettem. Talán jobb is így. Nekem is az a véleményem, hogy pszichiátriai betegség áll a háttérben.